Před několika dny to ve městě vypadalo, jako by se nic nedělo. Člověk cítil takové podivné ticho před bouří. Netrvalo ale dlouho a politické strany začaly s propagací a besedami.
Příbramský deník se vydal mezi lidi, aby zjistil, jak moc na jejich rozhodování předvolební plakáty působí. Komunální volby, jak průzkum ukázal, nejsou oblíbeným tématem k povídání. Jediným závěrem bylo, že plakáty v rozhodování voličů nehrají žádnou roli. Spousta lidí je nevnímá nebo nechce vnímat.
„Plakátů se nevšímám a ani se o ně nezajímám. Hodnotím podle činů a ne podle obličejů a hesel,“ reagoval Příbramák Antonín Jaroš.
Ať je to jak chce, plakáty prostě patří k předvolebnímu zápolení a bohatší kandidáti nebo celé strany jsou ochotny na propagaci vynaložit nemalé peníze.
O přízeň voličů se letos v Příbrami uchází patnáct politických stran nebo uskupení a 339 kandidátů, mezi nimiž je nejen spousta známých jmen, ale i nováčků, lidé těch nejrůznějších profesí, hodně mladých lidí a také seniorů.
ANKETA:
Milan Musil
Příbram
Pavel Procházka
Příbram
Eva Charvátová
Lhota u Příbramě
Martin Stejskal
Příbram
Antonín Jaroš
Příbram