I proto se jeho zástupci sešli ve čtvrtek v podvečer se svými fanoušky, kteří tak měli jedinečnou možnost zeptat se na cokoliv, co je v souvislosti s klubem zajímá. Na jejich otázky odpovídali statutární ředitel klubu Jan Starka, marketingový manažer Tomáš Větrovský a sportovní ředitel a hlavní trenér A mužstva Josef Csaplár.

„Dlouhodobě chceme náš klub přibližovat fanouškům a myslíme si, že beseda s našimi příznivci, za účasti mé osoby, marketingového manažera Tomáše Větrovského a sportovního ředitele Josefa Csaplára, je tou správnou cestou, abychom se mohli s fanoušky bavit z očí do očí. Věřím, že tento způsob je přínosný pro obě strany. My poznáme pohled širší veřejnosti na konkrétní věci týkající se našeho klubu, oni se naopak od nás mohou dozvědět věci, které je zajímají a nejsou na první pohled třeba tolik vidět,“ ozřejmil důvod konání besedy Jan Starka.

Fanoušci, kteří naplnili tiskové centrum, setkání kvitovali s povděkem. „Všichni tři pánové byli sdílní, příjemní a odpověděli na každý náš dotaz. Obecně panovala velmi přátelská atmosféra. Všem patří velké za to, že si na nás udělali čas a poskytli nám takovou možnost,“ uvedla jedna z přítomných příznivců Lenka Sobolová.

Nejčastější otázky směrovaly ke kádru A mužstva, ale také k systému práce s mládeží nebo vylepšení diváckého zázemí. Přítomní se například dozvěděli, že klub by rád v blízké době navázal intenzivnější kontakt s okolními okresními kluby, kterým je ochotna pomoci se vzděláváním trenérů tak, aby se zefektivnila práce s mládeží.

Čtvrteční beseda by zároveň neměla být ojedinělým setkáním vedení a fanoušků. „Zájem o besedu nás velmi potěšil. Získali jsme od fanoušků mnoho cenný podnětů, co bychom mohli zlepšit, abychom jim zpříjemnili pobyt na tribunách, případně rozšířili naší fanouškovskou základnu. V besedách hodláme pokračovat a měly by se konat jednou za půl roku,“ dodal Jan Starka.