close Jan Pinkava info Zdroj: archiv Jana Pinkavy zoom_in Jan Pinkava Jít s dobou, stanovit jasnou, originální vizuální tvář a se sportovními úspěchy dále rozvíjet potenciál malého fotbalu. Zejména tyto důvody vedly k vytvoření nové vizuální identity, se kterou začíná nová éra tohoto sportu.

„Je zapotřebí chápat, že nová identita není jen logo, ale je to kompletní grafická přeměna, podle které nás bude veřejnost vnímat v následujícím období. Myslím si, že použité prvky jsou logické, jednoduché a velmi vkusně použité,“ řekl Pinkava, který se v minulosti už postaral například o expanzi malého fotbalu na Plzeňsko, kde pomohl založit superligový výběr.

Na nové vizuální identitě pak pracoval se svými kolegy od září loňského roku. „Rozhodli jsme se, že oslovíme naši marketingovou agenturu, abychom posunuli značku tohoto sportu o level výše a vytvořili tak novou identitu. Po více než půlročním snažení jsme konečně dosáhli výsledku. Díky moc celému týmu za perfektní práci. Je to ale jen jeden z prvních kroků naší digitální transformace,“ poznamenal Jan Pinkava.

„Osobně jsem velmi potěšený i z toho, jak se povedla komunikace směrem k široké veřejnosti. Nyní se těším na další kroky, které nás čekají. Je před námi ještě velká spousta práce,“ doplnil Pinkava.