Deník region
2/15 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky
Popis

Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu
Popis

Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Čtyřmístný trimobil EK 4
Popis

Čtyřmístný trimobil EK 4

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Lehký automobil Pánek
Popis

Lehký automobil Pánek

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP
Popis

Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo
Popis

Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Značka Start byla použita na dvou typech vozů
Popis

Značka Start byla použita na dvou typech vozů

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště
Popis

Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Isis byly vozy se sportovní vizáží
Popis

Isis byly vozy se sportovní vizáží

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi
Popis

Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter
Popis

Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Toto Faeton Laurin&Klement MK
Popis

Toto Faeton Laurin&Klement MK

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka
Popis

Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

A ještě Tatra typ U se šestiválcem
Popis

A ještě Tatra typ U se šestiválcem

Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček

Nejnovější galerie
Dětský sportovní den v Štětkovicích.

Sedlčany nabízejí dobré jídlo, zábavu na pouti i místo k rozjímání

Rozzlobený trenér Slavie Jindřich Trpišovský.

Dozvuky brutálního faulu: Trpišovský spílal rozhodčím, trest už je na světě

Velvyslanec Japonska Hideo Suzuki a generální ředitel Národního muzea Michal Lukeš (na snímku zleva) společně představili fragment budovy z Hirošimy, která v roce 1945 přečkala jaderné bombardování USA. V České republice je tento exponát již sedm let.

Zlomek díla českého architekta připomíná v Národnímu muzeu Hirošimu

Ministryně životního prostředí Anna Hubáčková.

Anna Hubáčková: Vyhlášení Křivoklátska národním parkem je logický krok

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky
Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu
Čtyřmístný trimobil EK 4
Lehký automobil Pánek
Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP
Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo
Značka Start byla použita na dvou typech vozů
Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště
Isis byly vozy se sportovní vizáží
Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi
Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter
Toto Faeton Laurin&Klement MK
Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka
A ještě Tatra typ U se šestiválcem