Galerie: Návrh nových standardů připlácení na dopravní obslužnost

Ilustrační foto. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Na snímku krajský radní Petr Borecký. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku krajský radní Petr Borecký (vlevo) a zástupce ředitele IDSK Andrej Hoffman. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Na snímku krajský radní Petr Borecký. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Z představení návrhu nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti. Na snímku zástupce ředitele Integrované dopravy Středočeského kraje Andrej Hoffman. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků. Návrh nových standardů, podle nichž by středočeské obce a města měly připlácet na ztráty spojené se zajišťováním dopravní obslužnosti, tedy provozem autobusů a vlaků.