Zdroj: Škoda Auto
Nová Fabia už je jen o kousek menší než Scala
Zdroj: Škoda Auto
Na délku měří 411 centimetrů
Zdroj: Škoda Auto
V zádi je kufr s objemem 380 litrů
Zdroj: Škoda Auto
Větší šířka znamená sportovnější vizáž
Zdroj: Škoda Auto
Rozvor také narostl
Zdroj: Škoda Auto
Vzadu vůz opticky snižuje tmavý plast na nárazníku
Zdroj: Škoda Auto
Interiér může být dvoubarevný
Zdroj: Škoda Auto
Místa pro cestující je více
Zdroj: Škoda Auto
Vzadu si sednou také lidé s výškou 190 centimetrů
Zdroj: Škoda Auto
Jméno Fabia se připomíná i uvnitř
Zdroj: Škoda Auto
Motiv české vlajky na dveřích
Zdroj: Škoda Auto
Kulaté ventilační otvory Škoda dlouho nepoužila
Zdroj: Škoda Auto
K dispozici bude také ambientní osvětlení
Zdroj: Radek Pecák
a digitální přístrojový štít
Zdroj: Škoda Auto
Centrální displej vystupuje nad palubní desku
Zdroj: Škoda Auto
V kufru je řada vychytávek
Zdroj: Škoda Auto
Otvor na prostrčení lyží ovšem chybí
Zdroj: Škoda Auto
Pod podlahou je místo na rezervu
Zdroj: Radek Pecák
Háčky nejsou zaklapávací
Zdroj: Radek Pecák
Zůstala klasická mechanická parkovací brzda
Zdroj: Radek Pecák
Tvar hlavice řadicí páky se také nemění
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace je pěkně tradiční
Zdroj: Radek Pecák
Ve dveřích řidiče je deštník
Zdroj: Škoda Auto
Clona střešního okna je nasazovací
Zdroj: Škoda Auto
Přední opěradlo je možné překlopit dopředu
Zdroj: Radek Pecák
Vlevo od volantu je stále malá schránka
Zdroj: Radek Pecák
Víko přihrádky jako malý pořadač
Zdroj: Škoda Auto
ochrana nárazníku při nakládání
Zdroj: Škoda Auto
Zadní blinkr v děleném zadním světle
Zdroj: Škoda Auto
Světlo pro denní svícení a blinkr v jednom
Zdroj: Škoda Auto
V masce chladiče se ukrývá radar
Zdroj: Radek Pecák
Blinkr v zrcátku není při parkování v těsných prostorách úplně ideální
Zdroj: Radek Pecák
Mezi motory je tentokrát i čtyřválec
Zdroj: Škoda Auto
Fabia v šedé barvě se bude asi více líbit mužům
Zdroj: Radek Pecák