Na Rallye Český Krumlov posádka odjela s jasným cílem. Po několika testováních přinutil hlubošský tým Montcar Autosport Fabii konečně k poslušnosti, a tak se očekával atak příček nejvyšších ve třídě A5. „Každý nový vůz má zpočátku technické problémy. To jsme věděli hned od začátku, přesto nás to neodradilo. Postupně jsme vůz zdokonalovali a zrychlovali. Mnozí nám buďto nevěřili, nebo nám projekt rozmlouvali. V současné době jsme však s vozem maximálně spokojeni a věříme, že kvality vozu předvedeme i na tratích rychlostních zkoušek,“ dodává sebevědomě před krumlovskou soutěží Petr Brynda.

Příbramské dvojici vstup do soutěže opravdu vyšel. Během úvodních čtyř měřených úseků si vypracovala více než minutový náskok na druhého Levoru a kráčela ráznými kroky k letošnímu prvnímu vítězství. Brynda však nebojoval o dobré umístnění jen ve třídě, ale i ve skupině A, kde držel krok se silnějšími vozy Jana Vaňáče, či Jiřího Skoupila startujícího s vozem Fiat Punto S1600. Ve druhé sekci úvodní etapy zvýšil Brynda s Vorlem náskok na druhého Levoru na téměř tři minuty. Nerozhodila ho ani Fišerova jízda v protisměru. „Na jedné z nočních RZ nás čekalo nemilé překvapení. V rychlém úseku na vytočenou šestku se najednou proti nám objevila dálková světla Miroslava Fišera, který startoval před námi. Někde chyboval a jel se otočit. Docela dost nás to vylekalo a ještě že nedošlo k něčemu horšímu. Nevím, jakým způsobem jsou řešeny startovní pozice do první etapy, ale mnohdy je to poskládáno opravdu nevhodně. Spokojenost z naší strany nevládne ani s bezpečnostním systémem ONI. Vloni na Příbrami jsme jim tento systém testovali a říkali, že to ruší intercom. Bohužel od té doby se na tom vůbec, ale vůbec nic nezměnilo. Ruší ho dál a posádka se tak hůře soustředí na jízdu. Byli bychom rádi, kdyby se s tím něco začalo dělat. Jinak průběh první etapy se nám povedl. První sekci závodu jsem začal opatrně. Naposledy jsem startoval v Praze, a tak delší pauza byla znát. Ovšem od druhé sekce bylo vše lepší a závodění jsme si užívali,“ řekl k průběhu páteční etapy šestadvacetiletý jezdec.

Posádka DPD Czech Rally Teamu neubrala ze svého nasazení ani v sobotní části soutěže a postupně navyšovala náskok na své soupeře ve třídě. Brynda v úvodu druhé etapy zaútočil na „týmového“ kolegu Jana Vaňáče, startujícího s Renaultem Clio R3. Útok to byl zdařilý, a tak se příbramská dvojice posunula na sedmé místo ve skupině A s malým odstupem za Zedníkem (Ford Fiesta S1600) a Jiřím Skoupilem. „Jelo se nám super. S vozem jsme neměli žádné technické problémy, vše fungovalo skvěle. Velká loterie byla i při volbě pneumatik. My jsme pokukovali co obouvá Roman Kresta, čímž mu tímto na dálku děkujeme:- ). Během soutěže jsem měl pár okamžiků, kdy jsem se opravdu bál, ale dokázali jsme, že naše Fabia je čím dál lepší. Závěrem bych chtěl poděkovat týmu za výbornou práci během závodu a rovněž sponzorům, bez kterých bychom v Krumlově určitě nestartovali,“ zhodnotil v krátkosti závod Petr Brynda.

Dalším závodem Bryndy s Vorlem by měla být koncem května Agrotec New Holland Rally Hustopeče.