Všichni účastníci Rallye du Maroc se vrací zpátky do Agadiru. Ve čtvrté etapě je čekal úsek Al-´Ajún do Tan Tanu. Macík do ní odstartoval parádně. Sice ho ihned docvakl Nizozemec Huzink, ale všichni účastníci se museli potýkat s menší navigátorskou chybkou. „Motali jsme se tam úplně všichni. Pak jsme to našli. Jako fakt všechny kamiony, to bylo docela vtipný. My jsme to našli jako první. Letěli jsme, za námi hned Huzink. Trošku jsme ucvakli všem,“ popisoval Macík.

Sedlčanskému pilotovi se dařilo až přibližně do 170. Kilometru, kdy se mu podle jeho slov uklepalo něco vepředu na jeho novém vozu, Čendovi a musel jet na šroubkách. „Ty normálně upadly, protože to bylo hodně hodně rozbitý, hodně to mlátilo, ale to jsou ty dětské nemoci. Museli jsme je utáhnout nazpátek, okurtovat. dát všechno do kupy, což nám chvilku zabralo. Myslím si, že takových dvacet, třicet minut určitě. A když jsme to dali do kupy, tak jsme pokračovali dál,“ přibližoval Macík.

Martin Macík musel při čtvrté etapě řešit problémy s pneumatikami
Čenda jede kudlu. Macík třikrát měnil pneumatiku, přesto v Maroku vede

Z potíží se ale dostal. Ovšem ne na dlouho, protože na čisté rovině respektive na obrovské pláni ruplo na kamionu okno. „Dlouho to tady nebylo. Nandali jsme si brejle, Ferry (navigátor František Tomášek) byl z toho takový pokakaný,“ poznamenal Macík. Dvacet kilometrů před cílem půjčil pneumatiku Huzinkovi, sám pak o dalších deset řešil jiný problém. Odešel mu dezén z pneumatiky. „Další etapa. Prostě Maroko je vždycky velký mazec,“ prohlásil Macík. Ve čtvrtek v závěrečné páté etapě Rallye du Maroc skončí a 33letý rodák z Benešova by si měl dojet pro celkový triumf.