Kvůli zásahu hasičů policisté dálnici dočasně uzavřeli. Provoz odkláněli na exitu 9-Jíloviště s tím, že řidiči mají pokračovat na Klínec a Čisovice – a na dálnici se vrátit exitem 14-Řitka. Vytvořily se kolony, a to navzdory poměrně slabému víkendovému provozu. Neprůjezdná zůstávala dálnice ve směru jízdy od Prahy po desítky minut; obnovit provoz se podařilo krátce po poledni. Provoz v protisměru brzdili „kochající se“ řidiči: zpomalovali, aby si mohli prohlédnout, co se naproti odehrává.

Požáry aut za jízdy jsou poměrně časté; zpravidla je má na svědomí technická závada na elektroinstalaci. Zdaleka se přitom netýkají jen vozidel staršího data výroby či se zanedbanou údržbou. Obyčejně řidič stihne na začínající hoření zareagovat včas a posádka v pořádku vystoupí (byť se tyto požáry, vycházející většinou z motoru nebo z oblasti přístrojové desky, mohou šířit na další části automobilu nebývalou rychlostí).

Horší to už bývá se záchranou auta – a často i převáženého nákladu. Po příjezdu hasičů bývá likvidace ohně poměrně rychlá: zpravidla lze plameny zdolat pomocí jednoho vysokotlakého proudu vody. Kvůli dýmu však často musí hasiči zasahovat v dýchací technice. Nestává se však to, čeho se laici obávají nejvíc: že by vybouchla palivová nádrž.