Předmětem projektu byla prezentace regionu Příbramsko na výstavách a veletrzích cestovního ruchu a slavnostech jak České republice, tak i v Polsku a Německu. Město Příbram se společně s partnery projektu prezentovalo na těchto akcích:

Regiontour 2011 a 2012

Holiday World 2011 a 2012

Hornické slavnosti 2011 ve Freibergu

Tour Salon 2011 v Poznani

Součástí projektu byla rovněž výroba souboru propagačních a informačních materiálů a sady propagačních předmětů. Tyto byly a nadále budou využívány k prezentaci regionu. Cílem projektu bylo zvýšení podílu cestovního ruchu v regionu Příbramsko. "Partneři projektu jsou Hornické muzeum Příbram, Knihovna Jana Drdy a Svazek obcí Podbrdského regionu. Celkové výdaje na realizaci projektu byly ve výši cca 1,7 milionu korun. Dotace poskytnutá z Regionálního operačního programu regionu soudržnosti Střední Čechy je asi 1,3 milionu korun. Spolufinancovaní ze zdrojů města činí přibližně 400 tisíc korun," informuje oficiální web města.

K tomu uvedl starosta Josef Řiháka: „S pomocí Evropské unie jsme mohli pokračovat v propagaci Příbramska jako atraktivního turistického regionu. Oblast Podbrdska nabízí pro turisty celou řadu možností sportovního, kulturního a jiného vyžití. Našim cílem je udělat vše pro to, aby se o nás turisté dozvěděli, a tento potenciál, který jim krajina a prostředí na Příbramsku poskytuje, využili. A na konkrétních číslech již je vidět, že se nám tyto naše aktivity vrací. Jsem rád, že jsme v posledních letech mohli v našem regionu přivítat spoustu turistů od nás i ze zahraničí. I když je těžké získat konkrétní statistické údaje o návštěvnosti regionu, podle toho, jak v posledních letech stoupá návštěvnost v Hornickém muzeu Příbram, či na Svaté Hoře, je možné konstatovat, že turistů k nám přijíždí čím dál více.

Máme samozřejmě i rezervy, a to především v rozvoji turistické infrastruktury. Tady je řada na podnikatelích, aby například rozšířili nabídku kvalitních ubytovacích, či stravovacích kapacit.“