Podle hlavního organizátora soutěže Karla Lahody převažovaly motocykly s obsahem motoru nad padesát kubických centimetrů, kterých přijelo třiadvacet. „Malých motocyklů bylo dvanáct a automobilů dorazilo čtrnáct," vyčíslil Karel Lahoda, který pro účastníky soutěže opět pečlivě připravil itinerář s mnoha body. A nebyla by to ta pravá Jízda Kokořínskem, na níž jsou všichni zvyklí, pokud by její součástí nebyly záludné úkoly. 

„Úkolů je pět. Vedle tradiční jízdy zručnosti, která na účastníky čeká u kokořínského zámku, je to střelba ze vzduchovky na terč, hod míčkem na cíl, určování několika součástek v bedně pohmatem a obvyklé určování záhadných předmětů," vyjmenoval před startem jedenáctého ročníku člen mšenského veteran klubu.

Zajímavé kousky k vidění

Mezi stroji, které si lidé na náměstí mohli prohlédnout, byly zajímavé kousky. „Je to například plážové vozítko mladoboleslavské Škodovky, soutěžní Škoda 120 nebo krásná Tatra 75," popsal některá lákadla letošní Jízdy Kokořínskem Karel Lahoda s tím, že členové pořádajícího klubu na své stroje tentokrát neusedli. Bez pořadatelů to totiž nejde. Na každém stanovišti jsou prý potřeba nejméně dva.

Trať Jízdy Kokořínskem letos vedla přes Kaninu, Harasov a Vysokou na Kokořín, odkud vozy pokračovaly přes Šemánovice, Chodeč, Lhotku, Jenichov a Řepín do Vysoké Libně. Právě v tamním kulturním domě byl cíl a vyhlášení výsledků. Pro první tři místa v každé kategorii měli mšenští veteránisté připraveny věnce a soutěžící, kteří se umístili na čtvrtém a pátém místě, si domů odvezli plaketu. Všichni ostatní obdrželi placku s logem soutěže a pamětní list.

Čtěte také: Rallye veteránů přilákala do Mělníka Němce i Poláky