„Politické billboardy mi vadily před volbami a vadí mi i teď. Nechápu smysl takového vyhazování peněz mnohdy za ubohou reklamu, navíc pochybuji, že se snad někdo rozhoduje u voleb podle plakátů. A pokud ano, tak si pak nemůžeme stěžovat na pochybnou morálku státníků,“ řekl rozhořčeně Filip Kreiss z Příbrami.

Kampaň podle názorů lidí trvala dlouho a byla spíše otravná. „Možná, že by naopak bylo přínosné, aby plakáty a billboardy zůstaly co nejdéle, aby si lidé mohli srovnat realitu se slibovaným. Pro ty, co mají krátkou paměť, by billboardy měly viset celé volební období. Možná by to i pomohlo k plnění slibů. Ono je nepříjemné se dívat vlastním slibům do očí,“ vyjádřil se jeden ze čtenářů Deníku v diskuzi na internetu.

Cena plochy billboardu se pohybuje v tisících korun za měsíc. Po uplynutí doby pronájmu si může nechat vylepit reklamu někdo jiný. „Po volbách čekají plochy na nové klienty. Než přijde další zakázka, zůstane tam starý billboard prakticky zdarma,“ komentoval Richard Strnad, který se živí jako grafik v reklamní agentuře.

ANKETA DENÍKU

Vadí vám po volbách předvolební billboardy?

close zoom_in

Michal Abrahám, (17)
Tachov, student

Ne, v podstatě mi to ani nevadí. Já osobně tyhle volební kampaně prakticky vůbec nevnímám. O politiku se totiž doopravdy ani trochu nezajímám.

close zoom_in

Pavlína Jandová, (21)
Praha, studentka

Štve mě to i během voleb, natož teď. Přijde mi hloupé, že místo toho, aby lidem pořádně představili svůj program, tak pouze očerňují protistranu.

close zoom_in

Miroslav Bambus, (79)
Svojšice, důchodce

Je to zbytečné. Celá ta kampaň byla proti KDU-ČSL. Udělali všechno proto, aby se tam tahle strana nedostala. Navíc bylo do kampaně investováno zbytečně moc peněz.