Ovlivnit je může počasí, nicméně ŘSD počítá s tím, že se bude pracovat denně zhruba mezi sedmou a sedmnáctou hodinou. Zdržení v kolonách tak zčásti může zasáhnout jak do ranní dopravní špičky, tak i do té odpolední. „V aktuálním místě prací musí řidiči počítat s omezením provozu do jednoho jízdního pruhu a kyvadlovým řízením dopravy pracovníky zhotovitele,“ upozornil Buček, že těmi nejpotřebnějšími vlastnostmi se stanou pozornost a ostražitost, ale i trpělivost.
Připomněl současně, že omezení zůstane aktuální ještě i v době, kdy už se z laického pohledu bude zdát být hotovo. Souvisí to s použitím teplé obalované směsi, která vyžaduje čas pro vytvrdnutí, a tudíž na opravený povrch není možné pustit vozidla hned. „Pokud je dané místo po opravě i nadále uzavřeno a aktuálně se tam nepracuje, je to z těchto technologických důvodů,“ vysvětlil Buček.