Problémy přitom členové kontrolního týmu viděli prakticky od dveří. Hned po vstupu do provozovny si všimli tmavé špíny, mastnoty a organických zbytků potravin, a to jak na podlaze, stěnách a technologickém vybavení, tak na pracovních i úložných plochách. V lednici měla obsluha uložena jídlo pro sebe společně s potravinami určenými pro zákazníky.

A další nevhodné uskladnění hygieniky překvapilo ještě víc: obaly, konkrétně mikrotenové sáčky i menuboxy, se nacházely v otevřené krabici položené přímo na podlaze; navíc hned vedle přepravky s neočištěnou cibulí a česnekem.

Dobře nedopadla ani návštěva zázemí. Umývadlu u záchodu chyběly prostředky na mytí rukou i jejich hygienické osušení; k dispozici byl pouze znečištěný textilní ručník přehozený přes topení. A pohled na samotnou toaletu dojem jen zhoršil: hygienici našli znečištěné jak povrch záchodové mísy a prkénka, tak i podlahu a stěny.

Při další kontrole, kterou zástupci příbramského pracoviště hygienické stanice zopakovali po dvou týdnech, se ukázalo, že už je všechno v pořádku. Včetně doplnění mýdla a jednorázových ručníků u umývadel a důkladného úklidu spojeného i s vyčištěním všech povrchů. Také v chladničce už nezůstávalo nic, co nesouvisí s vlastním provozem. Hygieniky navíc provozovatel písemně ujistil, že nešlo o poslední změny k lepšímu: už v příštích týdnech chystá celkovou rekonstrukci.