Například na sídlišti jsou dva billboardy politické strany TOP 09. Jeden je umístěný u křižovatky před restaurací Asie a jeden před plaveckým stadionem.

A právě umístění billboardu před aquaparkem vyvolává rozporuplné reakce, a to hlavně z důvodu bezpečnosti provozu.
Na nevhodně umístěný baner upozornila redakci Petra Hornicová.

„Že začala volební kampaň, je patrné z tváří politiků, kteří nám z různých billboardů slibují, jak to s námi všemi myslí dobře. To by nebylo nic neobvyklého či divného. Zarážející je pro mě fakt, že pro svou kampaň nevyužívají stávajících reklamních ploch a vytvářejí si nové pro mě nepochopitelné a z mého pohledu nebezpečné. Jako je například dvoumetrová trojúhelníková reklama na křižovatce u aquaparku, která 
v jistém úhlu znemožňuje a ohrožuje výhled řidiče jedoucího právě od aquaparku," napsala Petra Hornicová a ptá se, kdo  mohl umístění něčeho podobného povolit?

„Ještě zarážející je fakt, že z jedné strany této reklamy 
k nám promlouvá jeden z městských zastupitelů, který by se měl především zasloužit o to, aby v Příbrami  podobné reklamy, které rozptylují řidiče a znemožňují jim výhled, umísťovány nebyly," dodala Příbramačka. 

K umístění billboardu TOP 09 před stadionem se vyjádřila i Lucie Bošková, dopravní inženýr Policie České republiky: „Reklamní poutač zhoršuje rozhledy v křižovatce. Dáváme proto podnět k jeho odstranění, který bude zaslaný na odbor silničního hospodářství a investic," řekla Příbramskému deníku policistka.

Ve smyslu bezpečnosti na silnicích vadí reklamní billboardy i řidičům.

„Když řídím, musím se soustředit. Stejně vidím jen obličej, toho člověka na plakátě třeba ani neznám. Přečíst nestihnu nic, ale mojí pozornost to určitě rozptýlí a to není dobře," říká Jaroslava Šišková z Příbrami.

Na předvolební kampaně si lidé sice už dávno zvykli, a tak to pro ně není nic nového. Otázkou ale je, zda má kampaň vůbec smysl, a zda má na voliče nějaký vliv.

 Lidé se totiž do jednoho shodují v tom, že to, jestli a koho půjdou volit, žádné billboardy ani plakáty neovlivní.
„Jsou to vyhozené peníze," myslí si Jana Valterová z Příbrami.

Stejně jako ona smýšlí i Jaroslava Šišková, která na otázku Deníku, co si myslí o reklamních bilboardech politických stran odpovídá:

„Rozčiluje mě, když si představím, kolik to asi stálo. Podle mě jsou to úplně zbytečně utracené peníze. Koho půjdu volit já, určitě žádný plakát neovlivní."

Lea Enenkelová