Až do odvolání jsou omezeny úřední hodiny na pondělí od 8 do 11 a středu od 13 do 16 hodin. Všechny budovy úřadu, městské realitní kanceláře a městského kulturního centra jsou pro veřejnost uzavřeny.

Příjem veškerých dokumentů od veřejnosti probíhá pouze prostřednictvím podatelny v budově v Tyršově ulici čp. 108 v uvedených úředních hodinách. „Neodkladné úřední záležitosti lze vyřídit ve stanovených úředních hodinách po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě. Nadále žádáme občany o upřednostnění telefonické nebo elektronické komunikace, tedy e-mailem či datovou schránkou, popřípadně prostřednictvím pošty,“ řekla mluvčí úřadu Eva Švehlová.

Pro úhradu plateb má veřejnost využít bezhotovostní platební styk. Uzavřena je totiž i pokladna. „Poplatky za komunální odpad a za psy lze uhradit až do 30. června 2020 bez jakékoli sankce,“ dodala mluvčí města.

Základní telefonické kontakty jsou ústředna/podatelna: 318 402 211, 318 402 210, 318 402 217, e-mail: e-podatelna@pribram.cz. Další kontakty na zaměstnance městského úřadu jsou dostupné ZDE.

Online reportáž

Koronavirus v Česku