Obhlídka zázemí ukázala, že gruntování zde zřejmě nepatří zrovna k pravidelným činnostem; to potvrzoval jak pohled na vzduchotechniku, tak třeba do dvoudřezů. Průchod chodbou navíc omezovalo značné množství věcí považovaných za odpad – zvláště prázdných sklenic a kartonových krabic. Překvapením se pak staly další věci, které s provozováním restaurace nesouvisejí: model letadla, rytířské brnění, motorová pila, nářadí, disky kol k osobnímu autu i s poklicemi…

Chybělo naopak to, co mělo být naprostou samozřejmostí. Třeba výtokový kohout u umyvadla na toaletě pro personál. U umyvadla v kuchyni hygienici zase postrádali nejen prostředky na mytí rukou a jejich osušení, ale i tekoucí teplou vodu.

Dobře nedopadla ani prohlídka chladicích zařízení. V mrazáku se našlo maso bez jakéhokoli označení i kuřecí maso, jemuž sice povinné údaje nechyběly, ale zase ukazovaly na prošlé datum spotřeby. Lednice pak neobstála kvůli uložení zbytků hotových pokrmů. V těchto případech nicméně personál reagoval, že nejde o jídlo určené pro hosty, ale pro obsluhu. Hygienici tak mohli konstatovat jediné: našli zcela nevhodně uložené potraviny pro osobní spotřebu společně s potravinami používanými pro stravovací službu. Diskutovat však už nebylo možné kolem zásobování vodou – ke studně chyběly jak doklady prokazující kvalitu, tak zpracovaný provozní řád zdroje.

Vše se již změnilo k lepšímu; došlo nejen na odstranění pokrmů, jež s provozem restaurace nesouvisejí, a na důkladný úklid, ale nechyběl ani odběr vzorků vody pro laboratorní rozbor.