„Je to obrovský úspěch a máme z něho velkou radost. Kampaň jsme si poctivě odpracovali a rádi na ni vzpomínáme. Vládla při ní perfektní nálada a točila se kolem ní skvělá banda lidí," uvedl Vladimír Král, lídr Šance pro Příbram.

Autorem kampaně a jejím realizátorem byl příbramský rodák Milan Hulínský. Ten před více než deseti lety působil ve městě i jako novinář – naposledy v pozici redaktora MF Dnes. Od roku 2003 se zabývá politickým marketingem i marketingovou komunikací pro komerční klienty. „S Vláďou Králem se známe už dvacet let. Na letitém přátelství jsme založili i naši spolupráci při kampani, a to byl velmi dobrý základ. O něco později se přidal i Petr Kareš – neskutečná studnice energie, informací a nápadů. Byla to skvělá jízda," řek Milan Hulínský. „Velkou motivací pro nás všechny pak byla citelná touha Příbramáků po změně nedobré atmosféry ve městě," dodal.

Šance pro Příbram získala 1. místo za nejlepší kontaktní kampaň, 2. místo za kreativní ideu a 3. místo za tiskovinu (Fofr zprávy). Do soutěže se přihlásilo v jedenácti odborných kategoriích s více než dvěma sty počiny 31 kampaní z loňských komunálních, senátních a evropských voleb. V odborných kategoriích posuzovala porota všechny kampaně dohromady. Do finále pak vždy nominovala tři nejlepší.

A kde vidí Šance pro Příbram základ svého úspěchu? „Ve velké spontánnosti, kamarádství, možnosti se opřít o desítky dobrovolníků v kampani a v profesionálním vedení kampaně," řekl Vladimír Král. Šance pro Příbram získala v pětadvacetičlenném zastupitelstvu města tři mandáty. Šance pro Příbram