Technické služby se podle nového ředitele Pavla Máchy snaží s nepořádkem bojovat, ačkoliv se prý perou i s omezeným množstvím peněz.
Příbramáci vnímají zlepšení stavu silnic, všímají si uklizených veřejných prostor, ačkoliv většina z nich dodává, že například úterní náledí sjízdnost komunikací značně zkomplikovalo a ošetření vozovek a chodníků nebylo zrovna nejlepší.

Jak hodnotí zimní úklid nový ředitel Technických služeb města Příbram Pavel Mácha?
„Mé hodnocení se odvíjí od spokojenosti obyvatel. Jsem rád, že převládaly pozitivní reakce," tvrdí a vzápětí dodává, že se samozřejmě setkal i s reakcemi negativními, ale nebylo to nic, co by vybočovalo z běžných provozních záležitostí.

Převážná část stížností Příbramáků směřovala na zimní údržbu chodníků mimo pracovní dobu. Podle plánu zimní údržby nebyly chodníky v mimopracovní době ručně udržovány, což bylo prý dáno opět napjatým rozpočtem.

„Rád bych také  poděkoval všem těm obyvatelům města, kteří se neštítí hrabla a lopaty  při odstraňování sněhu na chodnících přiléhajících k jejich nemovitosti," říká ředitel.

Velké starosti přidělávají nejen omezené finance, ale i zastaralá technika. „Byl jsem rád, že až na nějaké relativní drobnosti, technika vydržela ten nápor," hodnotí stav Pavel Mácha.

Zatěžkávacím obdobím pro pracovníky technických služeb byl především poslední měsíc. „Zejména únor byl velmi nepříjemný a muselo se hodně jezdit a sypat," ohlíží se za zimou Mácha.

A jak hodnotí první zimu sám ředitel – podařilo se mu splnit svá předsevzetí, že kvalitnější údržbou se sníží stížnosti na tyto služby?
„Zatím jsem v plnění svých vizí na začátku a musím se přiznat, že  když se podívám na techniku a rozpočet, tak nemám vůbec dobrý pocit," bilancuje ředitel a zároveň dodává, že vnímá podporu od města, která je i v tomto případě.velmi důležitá.

„Zpětná vazba od obyvatel je také pozitivní. Pevně doufám ve zlepšení ekonomické situace a následné zlepšení stavu techniky," uzavírá téma nový ředitel.

Kateřina Chourová