Společnost Vodafone automaticky nedobila kredit tisícům nových zákazníků, kteří využili vánoční akci a koupili si Vodafone divokou kartu. Společnost tehdy nastavila podmínky pro získání vánočního bonusu takto: Pokud si zákazník zakoupí sim kartu za 200 korun a zároveň ji aktivuje v čase od 1. listopadu 2006 do 28. února 2007 a dobije ji kreditem v jakékoliv výši do šesti měsíců ode dne aktivace, obdrží automaticky kredit 300 korun navíc.

„Volal jsem na jejich linku. Operátor byl arogantní a chtěl po mě osobní údaje. Karta je, pokud já vím, zcela anonymní,“ rozhořčil se jeden ze zákazníků. Na stížnosti lidí, kteří problém s bonusem marně řešili přes operátorské linky společnosti, upozornil v pondělí Příbramský deník. Vodafone svou chybu přiznal a slíbil okamžitou nápravu.

„K opoždění aktualizace připsání kreditu 300 korun došlo přibližně u 0,5 procenta zákazníků, kterým Vodafone tuto promoakci nabídl. Díky upozornění jsme byli schopni během úterý připsat kredit všem, kterých se tento problém týkal,“ vyjádřil se k situaci Jakub Hrabovský, mluvčí nejmladšího telefonního operátora na českém trhu.

„Já jsem sim kartu dobíjel kreditem už dvakrát a žádný kredit mi dlouho nepřicházel. Až díky vám se v úterý ojevila na displeji sms zpráva o jeho dobití. Příjemné překvapení po takové době,“ řekl Petr Konečný z Dobříše.

Nejmenší tuzemský mobilní operátor Vodafone od ledna do března zvýšil počet zákazníků o 62 tisíc na 2,475 milionu. Znamená to meziroční zvýšení o celých dvanáct procent. Vodafone CR vznikl na začátku minulého roku přejmenováním mobilního operátora Oskar. Nadnárodní skupina Vodafone Oskara koupila od kanadské TIW.